Fotballturnering 29.05.2023

Vi gratulerer alle deltakere og samarbeidspartnere med en fantastisk dag med fotballturnering!

Vi ønsker å rette en stor takk til IF Grane, Bakken Nærmiljø, Brobygger Telemark og Der Du Bor Telemark for det flotte samarbeidet som gjorde arrangementet mulig. Det er gjennom slike partnerskap at vi kan skape en plattform for mangfold og inkludering.

Vi er stolte over å ha samlet opp mot 150 spillere fra 12 forskjellige lag, som representerte ulike kulturer og bakgrunner. Det var en inspirerende opplevelse å se hvordan disse lagene samarbeidet og delte sin kjærlighet for fotball.

Gratulerer til vinnerlaget, Team Abshir&messi fra SVF, som viste enestående innsats og fortjener all hyllest! Dere har vært en inspirasjon for alle.

Vi ønsker også å gratulere InterFred for en flott 2. plass og Red SEA Camels for en velfortjent 3. plass. Alle lagene viste fremragende ferdigheter og bidro til å skape en konkurransefylt og respektfull atmosfære.

En stor takk går også til alle deltakere, frivillige, dommere og publikum som bidro til den fantastiske stemningen og gjorde arrangementet til en suksess. Deres engasjement og entusiasme var uvurderlig.

Sammen er vi sterke, Wadajir Forening