Motivasjonsseminar

lør. 29. okt.

Skien

Vi i wadajir forening har gleden av å invitere til motivasjonsseminar den 29.10.2022, der tema er høyere utdanning/Fagskole.

Billetter er ikke på salg
Se andre arrangementer
Motivasjonsseminar

Tid og sted

29. okt. 2022, 17:00 – 20:00

Skien, Cappelens gate 8, 3717 Skien, Norge

Om arrangementet

Studievalg både videregående skole Og høgskolen eller universitet er et av de største og viktigste valgene som du kommer til å ta. Vi ønsker derfor å gi deg innblikk i forskjellige utdanninger slik at du lander på riktig studiet som passer deg best.

Seminaret er for deg som går på ungdomsskole, VGS eller som er usikker på hva du skal studere videre. Vi har invitert flere dyktige foredragsholdere med forskjellige bakgrunn som er mer enn villig til å svare deres spørsmål om høyere utdanning/Fagskole.

DATO: 29.10.2022 Kl. 16:00-19:00 Sted: Lie bydelshus(Cappelensgate 8, 3717 Skien)

Inviter gjerne dine venner Det blir lett servering.

Dele dette arrangementet