Dialogmøte med det somaliske miljøet- Wadajir Forening og TIT

fre. 03. des.

Skien

Vi kommer til å ha et spennende kveld med forskjellige temaer. Wadajir Forening vil presentere seg og kommer til å fremlegge deres ambisjoner veien videre. I og med at dette er i Samarbeid med Telemark Islamsk Trossamfunn så vil de også fremlegge utbygging som kommer til skje med deres Moske!

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
Dialogmøte med det somaliske miljøet- Wadajir Forening og TIT

Tid og sted

03. des. 2021, 18:00 – 20:00

Skien, Haugsåsvegen 30, 3712 Skien, Norge

Om arrangementet

Norsk:

Åpningsseremoni av Wadajir Forening, vi kommer til ha presentasjon av det vi jobber osv.

I og med at dette er i samarbeid med Telemark Islamsk trossamfunn så kommer de også til å presentere det nye tilbygget(utvidelsen) som de kommer til få.

Kom selv og ta med en eller to venner!

Somali

Xafladda furitaanka Ururka Wadajir, ayaa waxaa lagu soo bandhigi doonaa waxyaabaha aan ka shaqeyno iwm.

Maadaama eey wadashaqeeyn naga dhaxeeyso Telemark Islamsk trossamfunn ayagana habeenka waxeey soo bandhigi doonan dhismaha cusub ee uu masjidka dhisi rabo.

Kasoo qeeyb gal wacan!

Dele dette arrangementet